Nätverksträff för små kanslier: att tänka nytt

18.11.2024 kl. 14.00 – 15.30

Hur håller man sig kreativ och jobbar innovativt när man jobbar ensam eller i ett väldigt litet team? Var plockar man idéer och hur får man influenser för att paketera om saker så de fungerar? Hur gör andra?

Nätverket för små kanslier träffas för att diskutera. Mikaela Westerlund är verksamhetsledare på Finlandssvenskt filmcentrum och hon berättar hur de jobbar kring verksamhetsutveckling. Vi kommer också tillsammans att testa en metod för kreativitet och tillsammans fundera vilka resurser det finns att ta till när de egna idéerna tar slut. Vi träffas på distans och alla anmälda får en Zoom-länk.

Anmäl dig här senast den 11 november.

Välkommen med och nätverka!

Nätverket för små kanslier är för personer som jobbar ensamma eller med få personresurser, där en eller några personer har stora och breda arbetsbilder. Nätverket har träffar ungefär fyra gånger per år kring teman som berör arbetet i organisationer med en eller få anställda. Nätverksträffarna för små kanslierna ordnas år 2024 i samarbete med SFV:s studiecentral.

Vid din dator